Tuesday 23 April 2013

KU TUNGGU DIKAU DI PINTU JANNAH


SEBUAH KERINDUAN


Allah
Aku sangat bersyukur dikurniakan sahabat seperti dia
Aku sangat merindui dia kerana dirinya terlalu istimewa buatku
Biarpun kami hanya lah kenalan biasa namun dia tetap aku nobatkan sebagai teman istimewa..

Allah
Aku sangat merindui dia
Biarpun hadir nya hanya seketika Cuma
Aku masih terbayang kisah kami dimalam liqa pertama
Dia dan aku mula berukhwah dan berjanji saling memberi dan menerima

Allah
Kini, aku terasa dia jauh dariku..entah orbit mana yang memisahkan kami
Kenapa? Kenapa? Kenapa?
Aku memikirkan adakah ia salahku?
Oh teman..aku rindu hadirmu di setiap usrah kita….

Allah
Tiap masa ku tadahkan tangan hinaku kepadaMU
Memohon di setiap sujudku agar dia dan aku bisa bersatu kembali
Sudah ku tahan kelopak mata dari merembes air duka kerinduan
Namun tidak tertahan rindu pada dia
Sahabatku…andai aku bersalah, tegurlah
Bukan kah kita sudah berjanji mahu berhalaqah bersama di syurga?
Ku tunggu dikau digerbang TARBIAH….






Dedikasi buat Sahabat Tesl



No comments:

Post a Comment